Get Adobe Flash player

Wspieraj inicjatywy na rzecz lokalnej społeczności

Jak można jeszcze reklamować własną firmę? Co zrobić by skusić ludzi na korzystanie z usług naszej firmy? Jak ściągnąć wzrok lokalnych mieszkańców na naszą działalność? Dobrym środkiem jest wspieranie inicjatyw na rzecz lokalnej społeczności. Można by było powiedzieć, że przecież jest to droga forma reklamy itd. Ale tak naprawdę, to nie trzeba być firmą z listy najlepszych firm w kraju, żeby móc zmieniać swoje środowisko. Dobroczynność pozostanie dobroczynnością niezależnie od tego, czy jej celem jest ochrona warstwy ozonowej czy też zakup strojów dla miejscowej drużyny trampkarzy czy może wyposażenie świetlicy terapeutycznej w gminie. Takie akcje wzbudzają życzliwość i podnosi lojalność klientów. Zawsze gdy w mieście są organizowane uroczystości, firma powinna starać się być jednym ze sponsorów. Czasami sponsoring ograniczać może się np. tylko do zrobienia kanapek dla zawodników, albo wyposażeniu festynu szklolnego na rzecz biednych dzieci w plastikowe kubeczki, sztućce i talerze, które będą służyć serwowanym posiłkom, z których dochód pójdzie na słuszny cel. Można też np. ufundować drukarkę dla świetlicy terapeutycznej (sklep komputerowy), można mając pizzerię zrobić dzieciom z ochronki imprezę na dzień dziecka itd. Najczęściej taki sponsoring kosztuje kilkaset złotych, co nie jest tak ogromną kwotą a budzi respekt ludzi i sprawia, że chętnie korzystają właśnie z naszego sklepu. Należy pamiętać, że nawet największe pieniądze wydane na reklamę mogą być zmarnotrawione. Jeżeli klient przyjdzie do firmy i nie zostanie fachowo i miło obsłużony, to mimo reklamy po raz kolejny nie skorzysta już z naszej oferty. I to bez względu na to w jaki sposób będziemy się reklamować i ile na to wydamy.