Get Adobe Flash player

Ulotka informacyjna, czy warto ją wykonać i o czym nie zapomnieć?

Ulotka jest to jedna z najstarszych form reklamowych, która pojawiła się wraz z pojawieniem się papieru. Jest to jedna z najtańszych form reklam, która fantastycznie spełnia się w lokalnych przedsiębiorstwach.  Skorzystanie z tej możliwości reklamy wiąże się z tym, że musimy poza wydrukowaniem ulotek- mieć osoby, które je rozniosą, rozwiozą po okolicy. Ulotka informacyjna trafia do wielu osób poprzez wkładanie je do skrzynek, zostawianie pod drzwiami, zawieszanie na klamkach, pozostawianie w miejscach gdzie zbiera się dużo ludzi, którzy mają czas na przeglądnięcie tych ulotek (np. poczekalnie w urzędach, przychodniach, gdzie ludzie spędzają dużo czasu). O czym nie zapomnieć tworząc projekt ulotki? O tym by zawierała:

a) nazwę firmy

b) rodzaj produktów, usług jakie oferuje

c) adres punktu dystrybucji, centrum usługowego

d) przydatna jest mapka ukazująca dojazd do miejsca

e) w przypadku ulotek restauracji itd, warto wspomnieć o kilku atrakcyjnych cenach

f) przydatny jest numer telefonu, w razie chęci kontaktu, zapytania o coś przed podjęciem decyzji o przyjeździe i skorzystaniu z usług

Ulotka skuteczna to ulotka, która jest czytelna, druk jest na tyle duży by się nie zlewać. Kolorowe ulotki, zawierające zdjęcia itd. są oczywiście przyjemniejsze dla oczu, aczkolwiek nie jest to warunkiem. Warto jednak zainwestować w papier dobrej jakości, który nie będzie nieprzyjemny w dotyku. Druk powinien być wytrzymały i nie blaknąć z czasem, bowiem w przypadku gdy nam pozostanie spora ilość ulotek, nie chcemy by wyblakły zanim je zdążymy wykorzystać.