Get Adobe Flash player

Mailing w reklamie własnej firmy

Reklama własnej firmy to także nawiązywanie dialogu z potencjalnym klientem. Bardzo modna i popularna jest możliwość zamawiania newslettera. Co to jest newsletter? Jest to wysyłanie wiadomości, na które zgodził się odbiorca, które informują o nowościach w ofercie danej firmy, różnych ważnych wydarzeniach itp. Jest to bardzo wartościowa forma reklamy, ponieważ jest to pewnego rodzaju przypominanie potencjalnemu klientowi o naszej działalności, o możliwościach które konsumentowi oferujemy. Ponadto w mailing wchodzi też rozsyłanie wiadomości e mail niekoniecznie związanych z newsletterem. Wysyłanie wiadomości zawierających treści reklamowe bez zgody odbiorcy są co prawda zabronione, aczkolwiek często portale oferujące skrzynki pocztowe, w regulaminie zamieszczają informację, że użytkownik poczty zgadza się na maile związane z dziedzinami zainteresowań jakie zaznaczył. Można mając przedsiębiorstwo skorzystać z oferowanych usług tych portali, które dają możliwość wysyłania wiadomości reklamujących. Reklama ta jest trochę nielubiana ale przynosi skutki. Pamiętajmy o tym aby w wiadomościach tego typu zawierać konkretne, zwięzłe wiadomości, które zainteresują odbiorcę. Mail długości litanii, skomplikowany, pełny w szczegóły nie zostanie cały przeczytany! Krótko i na temat- to podstawowa zasada mailingu. Ponadto pamiętajmy o tym aby zamieścić link do strony naszej firmy, który umożliwi potencjalnemu klientowi poczytanie o naszych usługach co dodatkowo może zachęcić do zakupu itd. Wiadomość ta też najlepiej gdy nie zawiera flashowych aplikacji, bo spowalnia to odbiór poczty a dodatkowo nie jest wyświetlane we wszystkich przeglądarkach czy serwerach pocztowych.

Kategorie