Get Adobe Flash player

Google AdWords. Sposób na reklamę firmy

Google AdWords stało się ostatnimi czasy jedną z najpopularniejszych i najbardziej efektywnych form reklamy firm a właściwie stron internetowych firm i przedsiębiorstw co ma ogromne znaczenie w procesie pozyskiwania klientów. Google AdWords charakteryzuje się tym, że właściciel firmy samodzielne tworzy reklamy (bądź tez informatyk przez niego zatrudniony). Sam też tworzy reklamy i samodzielnie dobiera słowa kluczowe, czyli słowa lub wyrażenia, które są związane z działalnością firmy. Google oferuje też propozycje słów kluczowych, pomaga w stworzeniu reklamy tak by przyniosła oczekiwane skutki. Reklamy te są wyświetlane w Google. Dokładniej, są wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom którzy wyszukiwali je w Google. Oznacza to, że reklama trafia do osób już nią zainteresowanych. Osób szukających np. usług, które my oferujemy. Przez skorzystanie z tej usługi firma przyciąga uwagę klientów. Natomiast klikając reklamę, użytkownicy mogą dokonać zakupu lub uzyskać więcej informacji o firmie. Aby rozpocząć reklamowanie przez Google, nie potrzebuje firma nawet strony internetowej. Google bowiem pomaga taką stronę utworzyć (co ważne- bezpłatnie). Prostota i bezpłatność usług Google sprawia, ze stały się one bardzo popularne. Jak donoszą statystyki są one najbardziej efektywnymi formami reklamy w internecie. Co ważne, wszystko dokonywane jest bardzo intuicyjnie, przez co może być wykonywane przez osoby niekoniecznie zajmujące się na co dzień informatyką.